Pakej terapi kanak saujana utama

Pakej terapi kanak saujana utama

 

Eh, anak kau lain macam lah aku tengok

Aku syak anak kau ni kene jumpa doktor ni

Anak encik/puan ada masalah la saya rasa..

ANAK KAU, ANAK KAU, ANAK KAU…. bla bla bla…

Tetapi……….

BETUL KE?!

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Ada tak IbuAyah yang selalu dengar ayatΒ² macam ni??

Mungkin orang lain berkata begitu, kerana mereka cuma nak tolong..

Jangan marah mereka..Β πŸ˜‡

Kami faham yang IbuAyah stress dengan kataΒ² macam tu..
Dan kami faham IbuAyah tidak tahu di mana perlu dirujuk untuk mendapatkan kepastian..

Datang ke tempat kami di
Pusat Terapi KanakΒ², Thera Quest Kidz Center..
Saujana Utama..

Dekat je Saujana Utama tu…Β πŸ˜‰πŸ˜‰

Kami adalah Occupational Therapist (OT)..

Bidang kami berkaitan khusus dalam Terapi Kanak-Kanak.. 😊😊

Boleh datang ke tempat kami,
Kita Bincang dahulu secara PERCUMA sebelum masuk ke sesi terapi yang lebih terperinci..

In sha allah.. kami akan membuka dan mencari jalan penyelesaian.. jangan Stress..

——————————————————–
Pusat Terapi KanakΒ²,
Thera Quest Kidz Center,
No.34-1, Jalan Bidara 9/2, SAUJANA UTAMA 3,
47000, Sungai Buloh, Selangor.

“Seeking & Giving the Greatest Good”

Lokasi Kedai:

Pautan link : Facebook



terapi kanak saujana utama

Tinggalkan komen anda

×